torsdag 26 augusti 2010

Inception

Inception var bra och riktigt cool! 2,5 timme gick fort! Men jag kan förstå att folk har haft svårt att hänga med. Jag tror dock jag hängde med i det mesta. Slutet är jag lite konfunderad över, men annars helt ok!


Klockan är inte ens 21.30 men det känns som hon är mer. Jag är rätt trött efter en hel dags jobb och sen en ganska krävande film på det. Lika bra att lägga sig tidigt så jag vakna tidigt och inte sover bort halva dagen imorgon. Jag ska till gymmet när jag vaknat och det är ju alltid skönt att få det bortgjort ganska tidigt.

Ps. Jag är inte sugen på popcorn längre! ;)

7 kommentarer:

  1. fin header! allt bra med dig söten?

    SvaraRadera
  2. KLart du hängde med, du e en skärpt donna.
    Får du betalt för att ha reklam o tingeltangel på din blogg? Mkt reklam o krimskrams...

    Popkorn kan fastna i tarmen, bra att skita i.

    Du e fin;)

    SvaraRadera
  3. Till Mackan:
    Tycker du det är mycket? I vilket fall, nej jag får inte betalt. Har för få besökare för det. Så jag funderar faktiskt på att ta bort det eftersom det ändå inte har någon funktion ;)

    SvaraRadera
  4. Mjae, en del, faktiskt...Du vet, din blogg e lite särskild, du stavar bra, skriver om rätt vettiga o sympatiska grejor, inte sånt som fnissmödisar på andra bloggar flamsar om: smink, skvaller, filmer, kläder, SHOPPING(alla brudars fav.grej) och killar...
    Att komma in i din...blogg blir lite som att lämna mödisarna o göra entré i filosofiska rummet...typ...;)

    Och du ÄR fin. Som du är.;)

    SvaraRadera
  5. Haha! Vad är mödisar?? :) Antar att du menar typ "fjortisar"? Dock tycker jag att även jag skriver om killar, smink, kläder och shopping ibland då detta är ett stort intresse även hos mig. Nu har jag iofs inte så mycket pengar att lägga på shopping eftersom jag är student. Så jag skriver inte så ofta om det. Och film! Det skrev jag ju om senast igår! Jag (och min pojkvän) älskar film så det blir en del filmtittande hemma hos oss. Vilket jag delar med mig om i bloggen ibland.

    Det var då ett jädrans tjat om att jag är fin som jag är! ;) Ja det kanske jag är! Men jag vill bli FINARE såklart! :)

    SvaraRadera
  6. Din kille ska va lycklig. Ok. Slut på komplimangerna fr o m nu.;=

    SvaraRadera
  7. Klart att det är trevligt att få komplimanger. Det tackar jag såklart för och försöker ta för mig så gott jag kan. Men det förändrar ändå inget menar jag. Jag kommer fortsätta på Xtravaganza tills jag har gått ner det jag vill gå ner och nått mitt mål. Därför känns det som mer passande att kommentera typ att jag är duktig som kämpar eller något liknande. Var bara så jag menade... :)

    SvaraRadera