måndag 9 augusti 2010

Cruising

Måndag idag och jag har (såklart) jobbat. Känns som jag inte gör något annat än jobbar. Imorgon är jag i alla fall ledig, ska bli skönt. Jag ska bland annat fixa naglarna igen. Dom växer rätt snabbt på sommaren.

Ikväll tog jag och Andreas bilen och körde en sväng runtom i Helsingborg till ställen där man i princip aldrig är/kör. Det var mysigt. Vi var även en sväng på Tropical beach. Det var lite kallt och blåsigt. Inget badväder direkt... Tog några bilder med mobilen:

 

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag håller på med en bok om utflyktsmål i Skåne och saknar en bild på Tropical beach i Hbg. Såg dom fina bilderna på din blogg och undrar om jag kan få använda nån av dom? Svara gärna så snart du sett denna kommentaren, jag är ute lite i sista sekunden.. Du når mej på valdemar.westesson@gmail.com

    Mvh/ Valle

    SvaraRadera