tisdag 6 juli 2010

Maria Montazami i Oderljunga

Jag mår fortfarande inte bra. Måste stanna hemma från jobbet imorgon med. Idag var jag ledig, men skulle jobba onsdag och torsdag. Hoppas jag blir frisk imorgon så jag kan jobba på torsdag. Jag har liksom inte råd att vara sjuk...

Tog en panodil för en stund sedan så nu känner jag mig lite piggare och tänkte passa på att visa er och berätta om i söndags när jag var på Maria Montazamis mammas vernissage i Oderljunga. Självklart var även Maria där tillsammans med hennes familj. Hon var jättetrevlig, hälsade på alla, minglade och tog kort med alla som ville fota henne.

Maria och hennes mamma (och några av alla tavlorna i bakgrunden).

Läppstiftet bättras på ;)

Susanne tog kort med henne.

Kamran (och barnen) var också där.

Marielle köpte en av hennes mammas tavlor och blev filmad av kamera-teamet för Svenska Hollywoodfruar! Hoppas dom tar med det och visar det på tv i höst när tredje säsongen ska sändas! Haha :)

1 kommentar: