onsdag 23 juni 2010

Härlig sommardag

Ännu en härlig sommardag! Idag körde jag och Andreas upp till Kullaberg och gick en lång promenad med Lady. Vi hade med en matsäck så det blev även en mysig lunchpaus i skogen.

Jag glömde kameran men tog några bilder med mobilen.


Ikväll har jag hunnt med att övningsköra en sväng med Sandra. Vi körde bland annat till Rydebäck och hälsade på hos Malle. Huset blir bara finare och finare! Jag är inte alls avundsjuk! *host host* ;)

Nu ska jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen. Ska upp kl 5.00 imorgon, börjar jobba kl 6.00. Men jag har ju varit ledig i 10 dagar nu så jag ska inte gnälla. Det är bara tråkigt att jobba när Andreas har semester och när det dessutom är så härligt väder! Jag jobbar dock bara till 14.45 så jag har ju kvällen ledig i alla fall! :)

Good night, sleep tight, don't let the bedbugs bite! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar