onsdag 19 maj 2010

Skriva, skriva, skriva...

Andra fältstudiedagen är avklarad och även samtalet vi skulle göra. Nu återstår bara att skriva, skriva, skriva. Jag har än så länge skrivit 4 av de 10 sidorna vi ska skriva sammanlagt (6+4). Tänkte skriva klart den delen som ska vara på 4 sidor ikväll. Sen har jag fem dagar på mig att skriva de återstående fyra sidorna. Det som är lite jobbigt är att få ner allt jag har i huvudet i en bra text och att även koppla det till litteraturen. Men det ska nog inte bli några stora problem. Som sagt: sista rycket nu!

Annars då? Jo det har varit sommar idag med 20 grader! Äntligen! Det kändes lite orättvist i helgen när norra sverige hade typ 25 grader och sol och vi här nere hade 10 grader och regn. Nu är det ju för fasen bara 12 dagar kvar till juni så det är verkligen dags för sommarvärme tycker jag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar