onsdag 5 maj 2010

Jag har blivit blödig

I måndags beställde jag denna DVD:n

En livekonsert med Beoncé i L.A.

Den damp ned i brevinkastet i förmiddags och jag startade den givetvis direkt! Herregud så bra den var! Helt fantastiskt underbart jävla skitbra!! Hon var så bra så jag började gråta! Inte bara en utan säkert fem gånger! Jag skrev ju att jag har blivit blödig.

För övrigt så började jag gråta även för någon dag sedan när jag slog på tv:n och hamnade mitt i ett barnprogram. Ett barnprogram! Nu minns jag inte riktigt vad det var som triggade igång mina tårkanaler. Jag tror det var någon tecknad figur som blev jättelycklig över något och ja, jag blev minst lika lycklig och ut kom några glädjetårar! Haha! What's wrong with me?? :)

1 kommentar:

  1. hon är så sjukt bra!! Vi måste se henne igen om hon kommer till sverige :D

    SvaraRadera