tisdag 11 maj 2010

Höst?

Jag fick precis hem H&M´s höstkatalog. Autum season 2010. Känns lite väl tidigt för det va? Det är ju fortfarande bara vår. Sommaren har inte ens kommit än!

Idag gör jag typ ingenting. Läser skolböcker och väntar på att få ett besked så jag kan få slippa gå runt och oroa mig och känna mig mer och mer stressad för varje dag som går... Orkar inte gå in mer på det för det känns bara onödigt. Det är snart över i alla fall!

Nu ska jag titta på Ellen DeGeneres show. Hon är så härlig! :)

2 kommentarer:

  1. SV: Haha okej. Men den är jättebra, du borde se den. :) Det är en lite annorlunda kärleksfilm. Bra musik och galet snyggt gjord. :)

    Haha jag vet. Det ÄR för tidigt med höstkläder. Usch!

    SvaraRadera
  2. eg og fikk det. haha. litt feil kansje?
    har ikke blitt sommer en gang!

    SvaraRadera