söndag 2 maj 2010

Härliga helg!

Jag tänkte sammanfatta helgen lite. Den har varit ganska händelserik faktiskt och det gillas!

I fredags var vi ju (som jag redan nämnt) hos Sandra och Chrille på kvällen. Det blev tyvärr ingen grillning pga. vädret. Det blev tacos och det satt fint det med! Vi hade mycket trevligt. Spelade gamla kortspel som jag inte spelat på ungefär 10 år. Lite nostalgi där! En mysig kväll helt klart! Tack vänner!

Igår var vi hos kusin Marielle som fyllde år. Mycket blandat folk och mycket mat och vin, kan det bli annat än trevligt då?

Idag har jag hunnit tvätta och städa lite. Sedan ringde Marielle och ville att vi skulle bege oss ut i det fina vädret. Det blev en härlig promenad i solskenet som slutade med att vi gick hem till henne och åt upp resterna av tårtan från igår och tittade på reprisen av Lyxfällan. En skön söndag!

När jag kom hem från Marielle för en stund sen hade världens bästa sambo förberett en mycket god middag som nu håller på att tillagas. Han är för underbar min älski! ♥

Helgen tänker jag avsluta med humor! (Humorgalan kl 20.00 på 4:an). Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar