måndag 24 maj 2010

Förra helgen

Bättre sent än aldrig gott folk! Nu kommer (äntligen) en liten film och två bilder från förra helgen då jag och Andreas var hundvakter.


Tråkigt att det blir så dålig kvalitet på filmen. Ändra till 480p så blir det lite bättre i alla fall! ^^


Jag ska passa Lady i ett par timmar idag med efter att hon har varit och blivit klippt. Fast det blir bara ca 2 timmar. Men på söndag kommer hon till oss igen och då ska vi passa henne till på tisdag! :)

Nu ska jag se till att skriva klart det där jäkla skolarbetet som jag är väldigt less på vid detta laget! Får iofs skylla mig själv som skjutit på det under helgen. Men men, imorgon ska det lämnas in så det är hög tid nu! Jag får uppdaterar senare om vad som hände i helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar