torsdag 15 april 2010

Snart klar med arbetet!

I morse vaknade jag med huvudvärk. Jippi. Jag gjorde i alla fall mitt bästa och satte mig vid datorn för att skriva på arbetet. Efter två timmar hade huvudvärken tyvärr bara blivit värre så jag tog en värktablett och lade mig i sängen för att vila en stund. Huvudvärken gav tack och lov med sig och jag har jobbat på ganska bra efter det. Tyvärr har jag platsbrist då arbetet får vara max 10 sidor och jag är uppe i ungefär 11 och har dessutom kvar att skriva 1-2 sidor. Jag måste alltså korta ner mycket vilket jag inte tycker om. Det känns jobbigt att ta bort saker eftersom jag får känslan av att jag tar bort något viktigt.

Klockan 20.00 ska jag övningsköra med Sandra för första gången. Det blir kul! Hoppas jag... Önska oss lycka till! :)

Nu piper timern ute i köket, maten är klar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar