tisdag 23 februari 2010

Mycket bra tisdag!

Idag har varit en mycket bra dag! Den började med att jag pluggade i ca 2 timmar, sen kom mamma och Lady hit. Vi gick ut på en promenad och, trots kylan, var det skönt att röra lite på sig. Sedan körde jag och mamma först förbi mitt gamla jobb Samres för att jag skulle lämna det nya anställningsavtalet (ska jobba där i sommar igen) och hämta två julklappar. Det var kul att prata med mina gamla arbetskamrater igen och se att det mesta är sig likt.

Efter besöket på Samres körde jag och mamma till Väla och började med en fikade. Mamma hade sett en vårig skjorta på H&M och ville ha mitt smakråd innan hon köpte den. Sagt och gjort. Hon fortsatte även med att skämma bort mig efter helgen och jag fick en tröja/tunika från Kappahl och en kofta/cardigan (vad är vad?) på H&M.

Nu ska jag och Andreas snart gå ut med Lady igen och sen ska jag ta mig igenom minst ett kapitel till i en av "skolböckerna".

Ps. Jag tror jag har blivit förälskad i Edward Cullen. Haha! Usch vad fjortis det lät. Typ som när man var kär i Backstreet boys, Hansons och allt vad det var. Igår kväll när jag låg i sängen innan jag skulle sova tänkte jag bara lyssna på ett kapitel, men det blev två, sen var jag tvungen att tvinga mig själv att sluta för klockan hade blivit lite för mycket. I nästan två timmar låg jag där och rös/blev alldels varm om vart annat. Boken är underbar! Edward är underbar! Jag önskar att Andreas var vampyr. Haha! Näe, där går nog gränsen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar