fredag 26 februari 2010

Mardrömskurs och kommentarsrekord

Idag är det fredag och jag har (för en gångs skull) lite fredagsångest. Denna veckan har gått så fort och jag har inte hunnit läsa och plugga allt jag hade tänkt hinna. Usch jag blir orolig och känner att jag inte kommer hinna plugga tillräckligt till tentan som är bara två veckor bort nu.

Jaja det får gå som det går. Jag är redan inställd på en omtenta (men ska såklart satsa på att klara den på första försöket). Men denna kursen är en mardrömskurs som heter duga! Den tuffaste vi haft och förhoppningsvis den tuffaste vi kommer att ha.

Idag ringde Susanne nästan precis efter jag hade stigit upp. Jag satt och åt frukost. Hon satt i bilen och var snart framme i Helsingborg (hon ska vara "hemma" över helgen) och undrade om jag ville följa med en liten sväng på stan. Sagt och gjort. Nu är jag hemma igen och har svarat på lite kommentarer. Jag fick kommentarsrekord igår på mitt inlägg om Twilight! :)

Nu ska jag läsa lite i en skoltråkbok innan Andreas kommer hem. Vi ska nämligen till Maxi och STORhandla då. Vi har typ ingenting alls att äta hemma så det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar