lördag 30 januari 2010

Ikväll kommer bli en bra kväll!

Dagen började tyvärr inte så bra. När jag plattade håret höll jag på att tappa plattången i golvet, försökte fånga den och råkade då sätta tummen på en av värmeplattorna. S*tan så ont det gjorde! Och fortfarande gör!

Efter plattångsincidenten körde vi till Väla. Där hittade jag äntligen ett par svarta jeansleggings som dessutom var mycket sköna! Lite dyra dock tyvärr, men jag hade 50 kr i presentkort så då kändes det okej. Mitt humör började vända mot det bättre.

Väl hemma loggade jag in på datorn och fick se att tentaresultatet har kommit! Hjälp! Hjärtat började som vanligt slå jättesnabbt och med nervösa fingrar klickade jag mig vidare och fick se en grön ruta med texten Klar. Efter att ha läst kommentarerna till mina svar kom jag (med lite hjälp av mamma) fram till att jag klarade den och behöver inte komplettera/göra om! YES!!

Nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen. Ikväll blir det 25-årsfest för Malena och jag tror bestämt att det kommer bli en mycket rolig kväll! :)



1 kommentar:

  1. Good nights comes and good nights goes. Ta vara på de goda, glöm de tråkiga. Kul att höra att du hade trevligt för det hörde jag av en skvallerbytta och även att du var lik henne förra söndagen. Sånt är livet. Tack för Lady-bilderna. Nu har jag nya bilder på skrivbordet. Kram/mamma

    SvaraRadera