måndag 25 januari 2010

Hej måndag!

Idag har jag varit på en föreläsning på förmiddagen, sen tog jag tåget tillbaka till Helsingborg och gick direkt till frisören för att fräscha till kalufsen. Det blev nya slingor och några centimeter på längden. När håret blivit fint igen gick jag in en sväng på Åhléns där jag såg att de hade 20% rabatt på träningskläderna. Jag passade på och köpte två nya träningsbyxor. Mina gamla är ändå så urtvättade och fula, ett par har till och med två små hål mellan benen.


Imorgon förmiddag ska jag till gymmet med Sandra och inviga mina nya träningsbyxor! :) Sen ska jag hem och plugga och vid 16.00 kommer mamma med Lady. Ska alltså vara hundvakt i några timmar. Mys! :)

Nu ska jag koka en kopp te och titta på Vänner på 5:an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar