torsdag 21 januari 2010

I'm good in bed...

Godkväll bloggvärlden!

Idag har jag haft fullt upp hela dagen känns det som. Efter fyra effektiva timmar i skolan (och efter en mycket stor tågförsening som resulterade i att jag blev ca 15 min sen) fyndade jag en skolbok hos Andrahandsbokhandeln i Lund. Det stället ska jag verkligen kolla upp oftare när jag ska köpa böcker. Efter den korta vistelse i Lund åkte jag hem till Helsingborg igen. Gick till biblioteket och lämnade tillbaka några böcker från den förra kursen. Hoppas jag klarar tentan nu så jag inte behöver låna om dom! Väl hemma jagade jag praktikplats via telefon och mail, som förresten är svårare än vad jag trott och räknat med. Ja det är väl i stort sett det jag gjort idag.

Jag han iofs. med nån timmes slapp i soffan och mat innan jag skulle ner till Friskis och gymma med Sandra. Nu är jag hemma igen, har tittat lite till på TV och ska strax sova. Jag är supertrött! Vaknade 5.00 imorse, slumrade bara till och vaknade 5.30 igen. Då kändes det inte lönt att somna om igen eftersom jag skulle upp kl 6.00. Jag kände mig dock förvånansvärt pigg och har lyckats hålla igång hela dagen. Nu känner jag dock att tröttheten har kommit ikapp. Imorgon ska jag sova ääända tills jag vaknar. Sååå skönt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar