lördag 14 november 2009

Årets första julmarknad

Då har vi varit på årets första julmarknat på IH här i Helsingborg. Den får UNDERKÄNT! För det första var det väldigt litet, för det andra var det ingen julstämning, för det tredje var det inte ens en julmarknad. Det var som en vanlig marknad, väldigt få julsaker. Nej inte godkänt!

Lite tråkigt men det gör inte så mycket. Det är ju trots allt fortfarande bara november. Och jag har fler julmarknader jag ska på :)

Förresten så har jag inte fått några biverkningar alls från sprutan. Jag mår bra och känner mig inte sjuk. Jag sov dock ganska dåligt i natt och vaknade flera gånger, men jag mådde inte dåligt. Det känns mycket skönt att få slippa det. Jag känner folk som blivit jättedåliga och folk som inte känt något alls.

Nu ska jag städa undan lite här och packa väskan för sen ska vi till mamma och pappa och äta. Senare ska vi på en födelsedagsfest i Höganäs, så vi sover alltså hos mamma och pappa inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar