söndag 29 november 2009

1:a advent

Jag (vi) har haft fullt upp hela helgen! Inte mycket till vila. Men det är kul med sånna helger med.

Ja idag är det ju första advent. Självklart har vi tänt det första ljuset. Annars har vi haft fullt upp hela dagen, inte mycket julmys här inte. Vi har städat hela lägenheten och sen julpyntat lite såklart. Jag tänkte att jag ska lägga upp lite bilder på hur mysigt vi har fått det här hemma sen. Det kommer i veckan! :)

När det blev mörkt ute gick vi ner till stan en liten sväng för att titta på julskyltningen. Tyvärr började det regna och det var jättemycket folk! Det gick knappt att ta sig fram! Synd att det ska behöva vara så...

Efter julskyltningen gick vi hem och åt sen körde vi till Höganäs. Andreas skulle kolla på fotboll med "grabbarna" och jag var hos mamma, pappa och Lady istället. Hon växer så det knakar!

Imorgon ska jag till praktiken igen. Sista veckan nu. Känns skönt.

Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar