söndag 25 oktober 2009

Från oss alla till er alla...

Igår var det ju som sagt marknad i Höganäs. Jag såg många fina grejer, men eftersom jag och Andreas (förhoppningsvis) ska till Ullared på tisdag köpte jag endast denna bok:


Jag kunde inte låta bli! Ibland kan man undra om jag är jag 24 år eller 4 år? :)

Jag upptäckte förresten att jag gjorde ett bra köp. Jag betalade 69 kr för den och på nätet hittar jag den för 120-150 kr. Bra affär Anna! Haha!

Såhär står det förresten om den:
En unik bok! För första gången kommer valda delar av Disneys julspecial för TV i serieform. Här återknyter vi bekantskapen med Bambi, Pinocchio, Askungen, Jultomtens verkstad, Piff och Puff och Kalle Anka och Knattarna.
Boken innehåller en lång version av hela Djungelboken och ytterligare tio filmer. Varje avsnitt presenteras förstås av Benjamin Syrsa som ser till att den rätta disneyjulstämningen infinner sig.
Dessutom medföljer noter och sångtexter till julprogrammets två huvudmelodier.

Efter marknaden körde vi till mamma och pappa och spenderade kvällen hos dem. Vi blev bjudna på god mat och sen tittade vi på Körslaget.

Idag jobbar Andreas och jag försöker göra skolarbete. Det går sådär. Jag fattar inte varför jag inte kan koncentrara mig?! Och störigt är det! Jag brukar ju inte ha nåhgra direkta koncentrationssvårigheter. Kan det vara förkylningen som ställer till det för mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar