söndag 20 september 2009

Överraskningsfest

Helgen har vara svischat förbi i en rasande fart! Det är ju redan söndag kväll!

Festen igår vad en överraskningsfest för Sandra (som fyller år idag)! Med anledning av detta har jag inte kunnat berätta om den i bloggen eftersom det fanns en risk att hon läste. Hon blev i alla fall jätteöverraskad och mycket glad! Precis som det ska vara! :) Ett tag var hon lite i chock och började skaka! Stackarn! :) Kul att det blev lyckat och att alla hade lyckats hålla det hemligt under alla dessa veckor vi har planerat festen och hur vi ska gå till väga för att hon inte ska misstänka något.

Idag har jag pluggat i några timmar. Har skrivit klart en uppgift som ska vara inlämnad imorgon så det känns mycket bra! Jag lovade mig själv att jag inte fick röra bloggen (eller andras bloggar) förrän den var klar... Så nu har jag fritt fram! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar