tisdag 22 september 2009

Gaaaah!!!

Jag blir galen!! Jag orkar inte med denna stressen! Detta är sjukt jobbigt och pressande! Jag längtar fruktansvärt mycket tills detta är över så jag kan få andas ut (i alla fall lite). Jag önskar att detta var det sista året på utbildningen! Om resten av detta året och även nästa år ska vara såhär så vet jag inte hur jag ska orka med och framförallt hinna med allt!

Nu ska vi snart laga mat, det blir tacos ikväll. Sen är det bara att fortsätta med pluggandet. Jag hinner inte med någon träning. Sandra och Malena kunde inte heller idag så jag skiter i det. Det var precis såhär jag inte ville att det skulle bli! Jag vill inte att skolan ska komma ivägen för träningen!

Skit samma, nu är det som det är. Det är bara att bita ihop och plugga allt vad jag har de sista dagarna nu innan tentan. Sen börjar praktiken och all stress och oro inför alla uppfifterna jag ska hinna med och klara av där. Jaja, det tar jag då. Detta blev inte det mest postiva inlägg jag har skrivit känner jag... Sorry!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar