tisdag 18 augusti 2009

Lättar lite på hjärtat

Jag måste säga att det verkar som att jag har hittat lite motivation! Äntligen! Både jag och Malena är motiverade till att ge järnet i höst och vinter! Känns mycket bra!

Nej nu är det slut på "semesterfirandet"! Jag är trött på att hata vad jag ser i spegeln. Jag är trött på att varje dag känna mig tjock och ful. Det händer att jag sitter och tittar på bilder på datorn på smala, snygga tjejer. Är det konstigt? Är jag konstig då? Försöker liksom bli motiverad och tänker att så ska jag se ut till nästa sommar osv. Jag klarade det ju för två år sedan, varför skulle jag inte kunna göra det igen? Nej jag har bestämt mig nu! Nu ska jag ta tag i saker! Nu MÅSTE det ske!

Jag blir så trött och ledsen på mig själv och mitt liv ibland, och jag hatar att må så.

2 kommentarer:

  1. Typ precis så känner jag också, har också bestämt mig för att nu får vara nog! Vi får fokusera på målet tillsammans via datorn =)

    Keep on going!

    SvaraRadera