fredag 3 juli 2009

Hemma igen

Hej i värmen!

Jag är tillbaka från fantastiska Barcelona. Vi kom hem igår morse vid 7.00, dvs. ca 7 timmar försenade. Jobbigt! Detta resulterade i att jag sov bort nästan hela dagen igår. Somnade vid 8.00 och vaknade vid 15.00. Började packa upp och duschade. Sen loggade jag in på mailen där jag hade 150 mail. Fast 100 var skräppost. Och på bloglovin hade jag över 500 blogginlägg att läsa! Allt detta tog sin lilla tid.

Jag ska berätta mer och visa en massa bilder från Barcelona vid ett senare tillfälle. Det tar ett tag att skriva/göra ett sådant inlägg, så det får bli när jag känner för det. Kanske på söndag. Vi har i alla fall haft det jättebra! 35-40 grader och sol varje dag! Sol, bad, fest, shopping, och lite kultur. Kan det bli bättre?

Ikväll ska jag och älskling på bio med Malena, Tobbe, Jenny och Jimmy och se Transformers 2. Det ska bli riktigt skoj eftersom jag verkligen gillade ettan! Och det finns nog ingen som är mer sugen på popcorn än vad jag är just nu! :)

Imorgon är det Jonstorps marknad och dit ska vi såklart! Det är mysigt med marknader! Annars händer inte så mycket. Börjar jobba på måndag och har fått lite pass de närmsta veckorna så det känns bra. Vi ska även försöka klämma in minst ett besök på Liseberg inom en snar framtid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar