tisdag 26 maj 2009

Förlåt förlåt förlåt

för den usla uppdateringen! Jag har haft fullt upp i helgen och måndag, tisdag har jag varit i skolan. Dessutom så är jag så jäkla trött på kvällarna så jag orkar i princip bara ligga i soffan framför TV:n... Nu har i alla fall mamma fixat något slags kosttillskott som jag ska äta i några månader och förhoppningsvis gör detta mig piggare.

Nu tänkte jag att jag lite snabbt ska berätta om vad jag gjorde i helgen.
I fredags jobbade jag på dagen och på kvällen var jag och Andreas och åt LYXmiddag på Sofieros slottsrestaurang! Sjurätter med tillhörande vinpaket. Notan slutade på ca 3200 kr!!! Mat för 855 per person och vin för ca 700 per person! Helt galet!! Och gott var det verkligen! En riktig upplevelse! Riktigt fint, bra service, och vi fick sitta vid ett fönster och hade underbar utsikt! Detta var en slags bonus som Andreas fått av jobbet kan man säga. Vi åt, jobbet betalade! Hur bra!? :)
I lördags var jag och Sandra hos Malena på tjejmyskväll med vin och lite gott att äta. Det blev ingen utgång eftersom ingen av oss hade pengar, och dessutom är det inte särskilt kul att gå ut helgen innan löning. Nästan bara konstigt folk ute då!
I söndags var jag på kalas hos min kusin. God mat och trevligt sällskap!
Ja det var min ganska fullspäckade helg i hyfsat korta drag.

Nu ska jag titta klart på Desperate Housewives och sen ska jag skriva klart en rapport som ska vara inlämnad imorgon eftermiddag. Jag vägrar sitta på förmiddagen imorgon med den så jag tänker skynda mig och skriva klart den ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar