onsdag 8 april 2009

So much to do, so little time

Idag kommer det bli en hel del omkringvandrande (kan man säga så?) här i fina Helsingborg. Synd bara att solen inte skiner idag och inga 15 grader är det heller, men 10 i alla fall. Jag och Andreas ska bland annat till Hemköp, biblioteket, arbetsförmedlingen, systemet, sen blir det säkert någon annan butik också. Kanske H&M för att spana in vårjackorna? Jag har 600 kr i presentkort! :)

När detta är avklarat ska jag hem och plugga, sen till Friskis och träna med Sandra. När jag är hemma igen ska jag bara slappa i soffan framför tv:n.

Ja ungefär så ser eftermiddagens/kvällens planer ut. Ganska fullspäckat. Intressant va? Eller? Jag är i alla fall medveten om att jag inte skriver världens intressantaste inlägg! Haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar