måndag 6 april 2009

Skärpning!

Idag har vi 12 grader och lite halvsoligt här i Sundets pärla Helsingborg. Värst vad mycket vädersnack det har blivit på sistonde! Men det kan väl vara intressant.. hmm? Kul att göra vissa som bor norr ut avundsjuka i alla fall! ;)

Nej om man kanske skulle vara duktig och sätta igång med pluggandet innan jag ska på date med lillsyrran om cirkus tre timmar.

För övrigt så måste jag skriva att jag ska verkligen skärpa till mig nu när det gäller träning/motion och kost! Ja jag ska försöka börja dokumentera en del här i bloggen. Dock inget jag känner är för personligt. Jag tror att om jag skriver om det kommer jag hålla mig mer motiverad. Jag vill ju inte gärna skriva och berätta om när jag ätit onyttigt eller hur lat jag har varit, nej då skäms jag bara!
Jag har gjort en förbättring efter nyår, men nu har det ju gått över tre månader på det nya året och det har skett alldels för lite förändringar! Så nu är det allvar! Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar