torsdag 2 april 2009

I miss this!

Nej jag sover inte än. Dåligt av mig! Jag vet ju att det kommer resultera i att jag sover (för) länge imorgon och får sedan ångest över detta! Jaja, nog skrivet om det. Det går ju ändå inte att ändra på nu och jag ska alldeles strax hoppa i säng!

Det jag egentligen vill skriva är att jag tycker att det var alldeles för länge sedan jag (vi) var ute och skakade rumpan on the dancefloor! Det börjar verkligen bli hög tid nu!!
Jag saknar detta:

I've had a little bit too much
All of the people start to rush (Start to rush by)
A dizzy twister dance
Can't find my drink or man
Where are my keys, I lost my phone

What's going on on the floor?
I love this record baby
But I can’t see straight anymore
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, alright
Just dance, gonna be okay
Just dance, spin that record babe
Just dance, gonna be okay
Dance, dance, dance
Just dance!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar