fredag 27 mars 2009

A ♥ A = 3 år

Under veckan han jag varit en del i skolan. Vi har examinerats så nu är kurs tre avslutad och kurs fyra börjar på måndag. Och drygt två månader kvar till sommarlovet! :) Eller ja... sommarjobbet. Men skönt att slippa plugga i alla fall!
Jag tänkte inte berätta så mycket mer om detta utan gå direkt på gårdagen:

Igår var det min och Andreas 3 års dag. Jag började dagen med att vara i skolan 8-12, sen mötte jag upp Andreas på centralen i Malmö. Efter det gick vi till Jensen's Bøfhus där jag blev bjuden på en mycket god lunch. Mätta och belåtna gick runt i Malmö och shoppade lite. Eller jag shoppade inget, men Andreas shoppade loss på H&M. Handlade man över 400 fick man 100 i presentkort, så han passade på att utnyttja detta. Vid 18 tog vi bussen ut till Limhamn där vi skulle på chokladprovning (födelsedagspresenten jag fick av Andreas förra året). Det var jätteintressant! Jag hade ingen aning om att choklad kunde smaka så olika! Jag är imponerad! Och gott var det :) Efter chokladprovningen var klockan efter 21 så vi åkte hem.

Detta är vad jag möttes av när jag och min älskling gick in genom dörren igårkväll:


Det var alldeles mörkt i rummet, endast de vita kvistarna som står bakom buketten var tända. Bilden är alltså tagen med blixt så det ser inte lika mysig ut som det var i verkligen. Ni får försöka föreställa er det istället.



Ser ni presenten som ligger i hjärtat? :)


Den stora buketten är egentligen fyra mindre buketter. Just det, FYRA stycken! Han är generös min älski! Dock gick det såklart åt några blommor till att skriva I ♥ U.


Vackra!


Min present från Crislu och ett kort där det står några underbart fina rader! ♥



I asken låg detta vackra halsband! Så fint! I ♥ it!

Jag måste ha världens underbaraste pojkvän som gör något så fint för mig!

Jag älskar dig av hela mitt hjärta Andreas Rasmusson! ♥

1 kommentar:

  1. ååååå så himmla gulligt. tänk om daniel ens var hälften så romantisk =)

    SvaraRadera