söndag 22 februari 2009

SWISCH!

Såg ni den? Såg ni helgen som flög förbi med en väldig fart? Jag hann bara få en skymt av den.

Min fredag har jag ju redan berättat om. Tenta hela dagen, sen gympa på Friskis, och sen mys och Let's Dance på kvällen. Inget speciellt.

Igår däremot var jag och Andreas en liten sväng på Väla. Jag köpte bara andra säsongen med Vänner (som jag har börjar samla på) och en ny vattenflaska att ha med till träningen. En råååsa såklart! ;)

På kvällen var vi hos mamma och pappa och åt middag och tittade på Mello. Vi fick även med oss några presenter från Thailand. Dom har ju varit där i två veckor. Fusk! Vi fick i alla fall bland annat tre jättefina kuddfodral som matchar våra soffor och vardagsrum jättebra. Jag älskar dom! Kanske lägger upp en bild eller två i veckan. Andreas fick en t-shirt och jag fick en klocka, en topp, en sjal, en necessär, en väska till mina laptop. Fast den är tyvärr en storlek för liten. Jättesynd! För den är verkligen fin och praktisk! Kommer inte på om jag fick något mer, men det var väl inte så dåligt? :)
Idag har jag och Andreas varit duktiga och planerat vad vi ska äta i veckan. Efter det körde vi till City Gross och storhandlade! Det är ganska mysigt att gå där och strosa i en suuuperstor mataffär och lasta hela vagnen nästan full.

Jag har förresten glömt berätta att Andreas har köpt en ny bil! :) Nu slipper vi den gamla skrotgolfen som bara gick sönder mer och mer! Usch va less jag är på den! Den nya är en jättefin blå Mitsubishi från 2000 som bara gått 8000 mil! Den är i mycket bra skick, och har aldrig haft några anmärkningar på besiktningarna. Låter bra va? :)



Så ser den ut. Fin va? Fin färg!

Nej nu har ju Beck börjat! Sen är det bedtime, imorgon börjar praktiken! Hjälp! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar