lördag 28 februari 2009

Gratis presentkort och biobiljetter!

Jag har ju glömt berätta att jag har samlat ihop över 2000 poäng hos Gratisbio nu! Alltså har jag ett presentkort på 700 kr att beställa! Helt gratis! Helt sjukt bra ju! :)

Jag kan dock inte bestämma mig för vilken butik jag ska välja. Först tänkte jag Åhléns. Dom har ju allt från kläder och smink till saker till hemmet, filmer och en massa annat. Men jag vet inte... Jag känner mig osäker. Jag ska vänta lite till med att beställa så jag vet säkert vad jag vill.

Gratisbio är ett jättebra företag där du genom reklamlänkar, värvade medlemmar samt nätshopping kan samla poäng. När du har tillräckligt med poäng kan du växla in dessa mot biobiljetter och presentkort.

Vill du registrera dig på Gratisbio och börja samla poäng? Dessa poäng kan du sedan växla in mot presentkort i ett 60-tal butiker, biobiljetter, spelpengar, upplevelser o.s.v.
Det är helt kostnadsfritt!
Klicka här så får du 75 startpoäng av mig! Då har du bara 325 poäng kvar till din första gratis biobiljett! Hur bra är inte det? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar