lördag 10 januari 2009

Reafynd

Idag har jag och älskling varit en sväng på Väla. Jag hade 750 kr i presentkort och tänkte att om jag hittar något så kan jag ju köpa det. Jag hatar att gå på Väla eller på stan och veta att man inte har pengar! Jag hittar alltid en massa då! Idag var jag dessvärre inte på något riktigt shoppinghumör. Jag blir lite smått irriterad av att gå i affärer när det är rea och det inte är någon ordning på kläderna, de ligger bara huller om buller överallt. Nej det känns bara jobbigt. Trots detta hittade jag en söt klänning för hava priset! :) Så jag är nöjd. Jag har ju fortfarande 600 kr kvar i presentkort så jag kan ju shoppa mer en annan dag.

Nu ska jag och baby titta på film.

1 kommentar:

  1. Tack så jättemycket :) Jag är mörkhårig nu också, senaste bilden jag la ut då jag var blond är gammal så det var tur :)
    Ska jag vara ärlig så började jag faktiskt skratta lite när du frågade hur jag gör för att hålla mig i form, sanningen är den att jag inte alls har speciellt fin figur, det handlar snarare om från vilka vinklar jag fotar och så :) Men lite gör jag ju ändå för att hålla vikten under någorlunda kontroll, för jag är absolut inte en sån som är född smal :) Den senaste veckan har jag inte ätit något sött alls och jag känner redan av lite resultat, inte mkt men något kg iaf så det är nog mitt effektivaste tips, istället äter jag frukt, keso, grönsaker, gröt och yoghurt. Och jag tränar faktiskt inget alls, så jag försöker satsa på att äta lite nyttigare helt enkelt :) Det blev en lång kommentar men jag tänkte kanske skriva ett inlägg om det på min blogg imorgon så kan jag skriva mer då också :) Kram på dig

    SvaraRadera