lördag 3 januari 2009

Nyårsafton 2008

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Kände bara att nu måste jag uppdatera. Ett av mina nyårslöften var ju att jag ska blogga oftare! Dessutom tänkte jag att jag ska bli bättre på att lägga upp bilder. Jag fotar ganska mycket men är dålig på att lägga upp dom på min fina blogg. Jag har ju varken lagt upp några från min födelsedag, jul eller nyår, trots att kameran varit med vid alla tre tillfällena. Dåligt av mig! Därför tänkte jag att jag kan ju i alla fall lägga upp några bilder från nyårsafton nu. Bättre sent än aldrig heter det ju!


Vi började med lite ost och kex...

...medan Sandra fixade förrätten och Jenny började med huvudrätten.


Den festliga dukningen.


Förrätten.
Firandet hade redan startat! :)

Grabbarna.
Huvudrätten. Helstekt baconlindad fläskfilé med bakad potatis, bearnaisesås, vitlökssmör och sallad. Vi skulle haft vitlöksbröd också, men det glömdes tyvärr hemma i Sandras frys.

Malena.


Andreas.


Sandra.

Fina flickor.


Efterrätten. Marängsviss. Enkelt, men supergott! Jag fixade en hemmagjord chokladsås :)






Tolvslaget.


Jag försökte fota lite fyrverkerier, blev dock inte så bra...


Gott nytt år 2009!

1 kommentar: