fredag 30 januari 2009

Fredagsmys

Ja som vi alla vet (hoppas jag) retuscheras ju självklart även kändisarna!


Allas vår Britney Spears! Älskar hennes hår! Så vill jag med ha!


Christina är ju redan snygg och smal från början, så varför behöver hon göras ännu smalare?!?


Victoria har helt plötsligt fått en J.Lo rumpa! Vadå fake??



Just nu håller jag och Andreas på att tvätta. Det hänger på tork nu, så vi tänkte passa på att ta en skön promenad. Sen ska vi köra ut till Väla och Ikea. Jag har ju fortfarande presentkort kvar att spendera om jag hittar något! Ikväll ska min finis bjuda mig på middag på "Thai corner". Sååå gott!! Jag antar att han tycker jag förtjänar det efter allt pluggande och tentaskrivande. Efter maten blir det bio, "Benjamin Button otroliga liv". Det blir med andra ord en väldigt mysig och trevlig eftermiddag och kväll med världens bästa pojkvän!

Imorgon är det födelsedagsfest för Malle och sedan utgång! Äntligen fest med mina foxy girrrls igen! ;)

2 kommentarer:

  1. Naw! Klart du är värd en middag efter allt pluggandet :) <3

    SvaraRadera
  2. Christina var inte så smal på första bilden. Mer mullig

    SvaraRadera