fredag 17 oktober 2008

Jag är kär!

Jag har blivit förälskad i denna enkla, men ack så underbart vackra kjol! Jag var bara tvungen att ha den! 412 kr gick den på (med frakt och sånt). Egentligen tycker jag att det är för mycket för bara en kjol. Jag lägger nästan aldrig 400 kr på ett klädesplagg, inte ens ett par jeans, men denna fina kjolen kunde jag bara inte säga nej till! Jag funderade faktiskt i en vecka på om jag skulle köpa den eller inte, och idag bestämde jag mig. Blir jag kär så är det kört helt enkelt! ;) Hoppas bara jag känner samma sak när jag får se den in real life... Och hoppas såklart att den sitter bra också! Den blir perfekt att ha på julafton och kanske även nyårsafton! Och många andra festliga tillfällen! :)

Ps. Den finns på StyleByStars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar