lördag 11 oktober 2008

Födelsedagsfirande

Äntligen har jag tid och orka att sätta mig ner och skriva några rader.

Fråga inte hur tentan gick för det ända jag kan svara är "jag vet inte". Vi får se om typ tre veckor när jag får resultatet. Det känns i alla fall som att om jag inte får godkänt så är det inte många poäng ifrån. Så hoppas hoppas!

Igår fyllde min älskling 24 år! Jag var i skolan hela dagen och han var bara hemma och gjorde inget speciellt så det blev inte så mycket firande. Fast på kvällen vi var ute och åt på "Bonasera bonasera". Det var mysigt! :)

Idag har vi fixat och städat och plockat undan här hemma. Vi ska ha fest här ikväll. Födelsedagsfest såklart! Kanske blir det utgång också.. vi får se.

Nu hinner jag inte skriva mer, jag måste börja göra mig vacker och välja kläder! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar