måndag 6 oktober 2008

Väggdekoration

Bland annat detta har jag lyckats åstadkomma idag:


Vår hall fick en fin väggdekoration.


Visst blev det fint?


Jag har redan bränt upp mina egenstöpta ljus. Dessa köpte jag på Ikea.


Höstigt och mysigt! :)

Annars har jag mest bara pluggat idag. Imorgon ska jag upp 6.30, ska vara i Malmö 8.30. Jag och en tjej i min grupp ska till en skola och lämna ut en enkät inför vårt paper som vi ska skriva. Sen ska jag hem igen och plugga, plugga, plugga. Just nu längtar jag väldigt mycket tills tentan är över så jag inte måste råplugga hela tiden. Nästa tenta är i mitten av december och då är det en hemtenta. Ska bli spännande och se hur dom går till!

1 kommentar:

  1. Haha nä, men choklad är inte helt fel det heller. Jag menade Greys anatomy och Desperate housewives =)

    SvaraRadera