tisdag 30 september 2008

Vilken dag!

Jag är helt slut! Jag var uppe 6.00. Det var så segt att stiga upp! Dessutom så var det helt kolsvart ute. Mitt i natten ju!
På tåget höll jag på att somna. Jag är lite rädd för att göra det. Om det skulle hända finns risken att jag vaknar upp i Köpenhamn! Det vore ju mindre kul...
Vi hade "lektion" från 8.15-14.00. (Okej, vi hade 45 min lunch också). Efter lektionen var slut samlades min grupp för att bland annat planera inför ett studiebesök vi ska göra. Jag lämnade inte skolan förrän strax efter 16.00.
17.15 var jag tillbaka i Helsingborg igen. Jag mötte upp Sandra och hennes trevliga kollega Hanna för en matbit på Mezo. Det var mysigt! Efter maten gick vi en runda på stan. Vi gick in på H&M och självklart kom jag ut därifrån med en topp och en tunika. Underbara färger och jättesköna material! Jag kunde inte låta bli! Förlåt plånboken...

Nu sitter jag och tittar på Idol. Jag väntar på att klockan ska bli 21.00, för då börjar en ny säsong av Desperate Housewives!! :)
Jag googlade på "Desperate Housewives" och bland annat dessa två bilderna kom upp. Dom beskriver serien ganska bra. Allt är inte alltid vad det ser ut att vara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar