lördag 27 september 2008

Shopping

Idag har jag varit på stan en liten stund med Sandra. Jag skulle inte ha något speciellt, men lyckades ändå komma hem med en tröja, en kofta, ett skärp, två bh:ar och två trosor... Allt detta blev bara 617 kr! Så man kan ju lätt säga att jag har fyndat :)


Visst är dom söta? :) Det är silvertråd i tyget, så dom glittrar lite.
Folk som känner mig vet att jag gillar glitter! ;)

Ikväll ska jag äta på Haket med Sandra, Ann och Sofia. Dom har supergod mat och man får mycket för pengarna! Perfekt! Efter middagen ska vi på bio. Vi ska faktiskt se Mamma Mia (igen). Ann och Sofia har inte sett den, och jag och Sandra kan mycket väl tänka oss att se den en gång till! :) Efter bion går vi nog någonstans och tar en drink eller två. Detta blir med andra ord en mycket trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar