fredag 12 september 2008

Kallt och "höstigt"

Nu har det blivit kallt ute! Hösten har kommit på riktigt här i Skåneland! ;) Just nu är det bara 9 grader, det brukar vara typ 13-14. Eller brukar och brukar, det har varit det de senaste veckorna. Men jag måste medge att jag gillar att det blir kyligare och "höstigare". Till en viss grad i alla fall. Jag tycker det är mysigt. Och som jag skrev tidigare så älskar jag när man får klä på sig mysiga och varma kläder. Sen så är det ju faktiskt fint med alla färger på löven :)


Idag har jag inte gjort så mycket, bara pluggat och tränat. Fast det är ju inte så bara!
Andreas jobbar hela kvällen, så jag är själv. Susanne kommer snart och ska göra sig iordning innan hon ska på nån fest. Då får jag lite sällskap i alla fall.
Fast ibland kan det vara skönt att bara vara för sig själv. Ingen som stör. Ingen som byter kanal på TV:n. Jag kan titta på vad jag vill! Därför ska jag nu starta sista skivan på min Sex and the city box. Japp, snart har jag sett klart heeela boxen. Då ska jag bara se filmen också! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar