onsdag 17 september 2008

Anna is back!

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen! Sorry för dålig uppdatering!

Jag var ju i Höllviken måndag och tisdag med skolan. Det var jättekul! Vi hade mycket gruppuppgifter, några små föreläsningar och lite lekar. Det var mycket trevlig

Idag har jag varit en sväng på stan, sen har jag pluggat, var på massage, och tränat med Sandra. "Idol" slutade precis, nu ska jag se "Vem kan slå Filip och Fredrik". Jag funderar på om jag ska poppa popcorn. Jag är SÅ sugen!

Imorgon ska jag jobba, men måste hinna plugga lite innan. På fredag ska jag gå en sväng på stan med mamma och förhoppningsvis orka plugga lite då med. Sen tar jag helg. På lördag fyller Sandra år. Det blir alltså lite festigheter på kvällen. Det ser vi fram emot :)

Hmm.. vad har jag mer att säga? Jo! Jag har råkat spendera pengar... igen. Igår fick jag Ellos höstkatalogen, så nu har jag klickat hem bland annat detta:







Jag fick även 50% på den dyraste varan och en svart trenchcoat helt gratis! :) Hoppas den är fin!

Det värsta är att jag fick H&M:s katalog idag. Det kliar i fingrarna!! Men jag måste hålla mig, jag måste vänta lite. Får vänta tills det är oktober i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar