torsdag 14 augusti 2008

Vilken jacka?

Fredag imorgon, äntligen, och jag är ledig! Ska dock jobba lördag och söndag :( Har stigit upp 6.00 måndag, tisdag, onsdag och idag, så man kan lugnt säga att jag kommer sova länge imorgon!

Imorgon ska jag träffa mamma. Hoppas det blir bra väder, eller bara det inte regnar, så vi kan ta en skön promenad.

Jag tror jag har bestämt mig för att betsälla denna jackan från Ellos:

Frågan är bara vilken färg? Grå eller svart? Vad tycker ni?

Till sist; en grattishälsning till min vän Johanna aka Jojo som fyller år idag.


I miss you honey!

2 kommentarer:

  1. Tack så mycket! :D jag saknar dig med! Jag röstar för övrigt på den mörkgråa jackan! Let me know vilken du bestämde dig för!

    SvaraRadera
  2. Svart passar till allt. Absolut svart

    SvaraRadera