fredag 29 augusti 2008

Thank god it's friday!

Fredag, fredag, fredag. I love fredagar!

Som jag nämnde igår jobbade jag sista dagen som fast anställd idag. Nu är ju återigen timanställd. Men det känns bra! Bara bra!
Efter jobbet var jag på gympa med Sandra. Det gick sådär. Jag har sån träningsvärk på flera ställen av kroppen, så jag kunde inte riktigt göra allt så bra som jag ville kunna.
Efter träningen har jag bara slappat i soffan med en stor skål popcorn och Sex and the city så klart!

Jag fick nyss ett telefonsamtal av Andreas. Han är på jobbet, har jobbat hela kvällen. Jag trodde han skulle sova där eftersom det var så mycket att göra ikväll, och han ska vara tillbaka typ 9-10 imorgon igen. Dessutom tar det minst 30 min att köra. Men nej, han kommer hem till mig! Va glad jag blev! :) Jag hatar att sova själv! Och jag saknar min bejbi!

Jag är så glad just nu! Jag känner mig lycklig och nöjd med hur mitt liv ser ut just nu. Dessutom känns allt så rätt. Det känns rätt att vi har köpt denna mysiga lägenheten i Helsingborg. Det känns rätt att jag ska börja plugga nu. Och framför allt känns det rätt att jag kommer bort från Samres. Eller ja, inte helt och hållet. Fast samtidigt känns det rätt att jag har kvar Samres som ett extrajobb där jag kanske kan tjäna in nån tusenlapp extra i månaden.

Imorgon blir det festligheter! :) Kameran följer så klart med. Jag uppdaterar om detta på söndag.

Ögonlocken känns tunga nu. Jag ska bara vänta på att älskling kommer hem. Sen blir det sängen. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar