torsdag 7 augusti 2008

Internet!

Igår var det pappas födelsedag. Jag och Andreas var hos mamma och pappa på kvällen och åt middag, firade pappa lite. När vi var där passade jag på att få Microsoft Office paketet installerat. Dessutom fick jag en router (stavas det så?) av pappa. Självklart blev det så att så fort vi kom hem igår fick Andreas hjälpa mig att installera den/det, och nu har jag alltså internet på min fina laptop! Detta innebär ju att jag kommer kunna blogga massvis! ;)

Jag skulle även vilja ha ett sånt där bärbart internet. Sånt så man kan sitta på t.ex. tåget och surfa. Fast just nu känns det lite onödigt, onödiga pengar. Men vi får väl se vad som behövs i framtiden.

Jag har hunnit syndat lite idag. Beställde lite kläder från H&M fast än jag egentligen inte har råd. Borde lägga pengarna på annat/spara. Det blev i alla fall denna polotröja

Tyvärr kommer den inte levereras förrän slutet av oktober! Fast det är ju inte förrän då jag kommer behöva den, så det kan ju vara bra.
Det blev även en enkel topp, en kofta och ett par träningsbyxor. Inget märkvärdigt.

Nej nu tänker jag tvinga mig själv ut och ta en promenad! Kan ju inte sitta inne hela dagen och inte få någon frisk luft alls! Nej ut och rör på fläsket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar