söndag 13 juli 2008

Lars Winnerbäck

Lars Winnerbäck. Min älskade Lars Winnerbäck. Åh, så bra han är! Han var underbar på Sofiero! En konsert som berörde mig, jag rös! En kärlek som aldrig rostar. Jag fick den Lars som jag en gång började lyssna på. Där fanns allt typiskt winnerbäckskt! En Lars som sjöng om solen i ögonen och hur allt nästan är perfekt. Hans konserter går inte att beskriva. En hel publik som sjunger med, inte bara i vissa låtar utan i alla. En publik som faktiskt älskar honom. Jag vet att jag aldrig kommer att sluta lyssna på hans musik.


"Jag köper två på en gång, så slipper jag gå tillbaka senare och köpa en till"


Vi såg en kille som hade roliga "skor" :)


Ibland hade jag tur i några sekunder och såg såhär bra! ;)


Andreas såg bra hela tiden. Orättvist...


Duetten "Om du lämnade mig nu" med Miss Li gjorde dom superbra!



Kolla hur han strålar och lyser! ;)


Cool bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar