måndag 14 juli 2008

I fredags

I fredags var jag (som jag redan berättat) ute och åt med Sandra. Vi åt på Shakespeare. Fläskfilé, klyftpotatis och bearnaisesås! Det var helt sjukt gott! :) Efter vi ätit klart gick vi genom stan, mot Sandra. Utanför Sandra träffade vi på Ann och Tom och Anns föräldrar. Dom skulle ner till stan lite senare och undrade om vi ville följa med. Självklart ville vi det! Jag ringde Andreas och frågade om han också var sugen, och det var han. Vid 23 tiden gick vi ner till Hampan och satt där tills dom stängde, ca kl 2. Ann, Tom och föräldrarna gick hemåt, men jag, Sandra och Andreas fortsatte till Utposten. Efter ett kort besök på Utposten blev det Harrys! I love Harrys! Vi dansade till halv 4 på morgonen. I love dansa! Jag hade så jäkla ont i fötterna när vi gick hemåt, men det var det helt klart värt! :)

Några bilder som Sandra tog:


På väg ner till stan.


Smaaaaajl!!! ;)






Fyllon på Utposten!


Kramas på Harrys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar