torsdag 26 juni 2008

Lite update

Det är en jäkla tur att det är fredag imorgon och att jag är ledig lördag och söndag. Jag är så sjukt less och trött på allt vad jobb heter! Och jag har hela tre veckor kvar till min semester! 15 arbetsdagar! Hur ska jag stå ut!? Det känns som att en efter en går på semester och det blir aldrig min tur :(

Det finns planer inför helgen. Ja det gör det väl alltid? Det är alltid mycket man vill/måste hinna göra när man väl är ledig. När vilar man upp sig egentligen?
Planerna är i alla fall att vi ska bestämma oss för vilka handtag vi vill ha på garderobsdörrarna och eventuellt börja måla dom. Vi ska även köra runt på lite olika möbelaffärer och kolla på möbler till hallen, ny hatthylla, skoställ m.m. Sen tänkte jag att vi kanske skulle köra till mamma och pappa och se om vi hittar borrmaskinen så vi kan låna den och sätta upp lite hyllor och grejer. Det skulle ju inte skada om vi orkar och hinner bära upp lite skit till vinden och körda till tippen och slänga lite annat skit. Som sagt; mycket ska man hinna med.

Imorgonkväll (är det ett ord?) blir det utgång med Sandra och Claudia :) Förmodligen kommer det bildbevis om några dagar...

Ja, det är typ så planerna ser ut just nu. Njuta av den lediga helgen, kämpa mig igenom de tre veckorna jag har kvar, och sen njuta av en välförtjänt tre veckors lång semester! Dock är det mycket jag ska hinna med under de tre veckorna. Uppdatering kommer!

Nu ska jag springa ner till tvättstugan och se om det finns nån tvättid till söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar