söndag 11 maj 2008

Ännu en helg är över

Då var även denna helgen snart över, skönt! Jag hatar att jobba helg! Tur man fick extra OB denna helgen i alla fall :)
Har inte gjort så mycket annat än jobbat i helgen. Tog en cykeltur igår efter jobbet. Annars inget speciellt, bara slappat. Man blir nämligen rätt trött och slö på eftermiddagen när man har stigit upp 5.30!

I veckan som kommer händer inte så mycket. Ska jobba, träna, tvätta, på massage. Nej just ja! På torsdag ska vi ha "vårfest" med jobbet. Vi ska bowla och sen ut och äta. Det blir säkert trevligt! Gratis är gott! ;) Synd bara att jag börjar jobba kl 7 dagen efter, så jag får ta det lugnt.
På lördag däremot, då finns inte ordet "lugnt" på kartan! Då är det nämligen partydags tillsammans med världens bästa Sandra! :) Då vet man aldrig vart/hur det slutar. Det ser vi fram emot!

Jag tror jag kommer få veta mitt slutgiltiga sommarschema imorgon. Verkligen klantigt av dom att det har tagit sån tid! Fattar inte vad dom sysslar med. Vi borde ha fått det för snart 1 månad sen. Samres i ett nötskal! Suck.

Nu ska jag försöka sova. Ska upp 5 imorgon! :( Sista tiiidiga morgonen! På tisdag får jag sova ut för då är jag ledig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar