måndag 10 mars 2008

Glada nyheter

Idag har jag fått veta att jag får stanna kvar på Samres t.o.m. 31 augusti! Det var så skönt att få höra det! Vilken lättnad! Nu slipper jag leta efter ett sommarjobb. Dessutom så är ju planen att jag ska börja plugga till hösten. Hoppas verkligen jag kommer in! Jag känner att jag är redo för att börja nu, och att jag vill satsa på några års studier. Så just nu bönar och ber jag för att allt ska gå som jag önskar.. hoppas det hjälper..

Annars har jag inte särskilt mycket att berätta. Var ledig fredag, lördag och söndag och det var underbart skönt! Långledigt! Jag gjorde inte så mycket.. Mest slappat och sovit ut. Var på långpromenad med mamma i lördags längs stranden i Domsten. Underbart väder! Det var vår! :)

Nu är det strax sängen som gäller, är sjukt trött! Plus att jag ska upp typ 5.30 imorgon :(

Måste härma Frida lite;
3 dagar kvar!

1 kommentar:

  1. Hej på dig du! Härmis! Vad har du nedräkning till??? Kommit på vad du ska börja plugga då? finns ju ett ganska så stort urval...Kram

    SvaraRadera