fredag 4 januari 2008

God fortsättning!


Ojoj vad dålig jag har varit på att skriva här! Jag har inte haft tid eller lust. Men nu ska det bli bättring! Det är ju nytt år och allt! :p

Vad har hänt de senaste veckorna då? Ja jag har ju bland annat fyllt år. Det blev en mycket bra födelsedag och presneterna är jag jättenöjd över! Julafton var väl okej. Jag jobbade ju.. och et var SUPER TRÅKIGT! Det ringde väääldigt lite och det kändes bara så himla onödigt att sitta där! Nu har jag lovat mig själv att jag INTE tänker jobba nästa julafton. Jag tänket INTE vara kvar på Samres! Jag hoppas verkligen att jag pluggar då, så man har jullov ;) Bortsätt från skitjobbet så var det en bra julafton, när jag väl kom till Perstorp. Fick jättebra julklappar! Massor med pengar och presentkort! :) Precis vad jag önskat mig. Ska försöka spara dom tills vi har flyttat, då lär dom gå åt som smör i solsken ;)

Appropå flytta så har vi skrivit på kontrakt till lägenheten! Så nu är den vår!! :) Eller inte "nu" men den 14:e mars får vi nyklarna. Då ska vi synda oss att "fixa till" den så vi kan flytta in innan 1:a april! Det känns toppen! :)

Nyårsafton var trevlig. Jag och Andy lagade god mat hemma hos mig innan vi tog bussen in till stan till en fest. Det var lite seg och lite sura miner från vissa.. men jag hade trevligt i alla fall :) Orkade inte bry mig så mycket om allt och alla! Jag var där för att fira nyårsafton och inte för att leka psykolog eller terapeut eller något sådant! På tolvslaget gick vi till Kärnan och tittade på alla fyrverkerier! Det var helt otroligt många och jättefint! :)

Här är lite bilder från när vi var i Göteborg och även från Nyårsafton:


På Universeum. Värsta posen ;)


Kan ni hitta Nemosarna? ;)



Stort träd med mååånga lampor utanför Liseberg



Andreas under ett träd :)


Massvis med juleljus överallt på Liseberg!



Knäckäpple med cocos, mums!


Jag dricker en drink i ett isglas från isbaren

Nyårsafton!


Parypinglorna Alexandra, Anne och Malin

Snygg hatt Rolle!


Jag och älskling på tolvslaget


Suddig.. men fin ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar