torsdag 15 november 2007

Ullared!

Då var det dags att uppdatera! Så vad har hänt sen sist? Jag har mest bara jobbat. Var på bio med Andreas i söndags och såg "1408". Den var bra och spännande!
I måndags var jag och Andreas på GeKås i Ullared. Det är alltid lika kul att åka dit och bara få "slösa" en massa pengar! :) Jag går där och bara plockar på mig vad jag vill ha, Underbar känsla! haha :) Jag spenderade nästan 3000 kr, och det är rätt mycket pengar när det gäller GeKås! Det blev allt möjligt från lakan, handukar till filmer, ljus, kläder och ett USB-minne :) Till höger har jag laggt upp ett kort på allt jag köpte.

Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag! Jag har inte fått sova ut en enda morgon sen i onsdags förra veckan! Jag har stigit upp tidigt i 9 dagar! Det längsta jag har sovit är till 8 tror jag, och det är bara en dag. Annars har jag stigit upp mellan 5.15-6.30 alla andra dagar! Det som är bra med att börja tidigt är ju att man slipper komma hem så sent på kvällen. Imorgon börjar jag 6 och slutar 14, så det är ju skönt! Efter jobbet ska jag och mamma till banken och suga in information om lån och lite sånt. Jag ska även byta bank så jag och Andy har samma, det blir nog enklast så. Snart ska vi börja titta på lägenheter! :) Det ska bli så kul! Jag längtar supermycket tills vi flyttar! Hoppas det blir innan maj i alla fall!

Vad händer i helgen då? Jag är i alla fall ledig lördag och söndag, så det ska bli skönt! Imorgonkväll ska jag bara slappa och mysa med min älskipälski. Har inte fått gosa med honom sen i måndags! :( Så det blir väl Idol och kancke en film. På lördag ska jag först och främst sova ut! Sen ska jag till frissan för en välbehövlig klippning! Topparna är rejält slina nu. På Söndag ska vet jag bara att jag ska tvätta och städa. Sen är helgen över och jag måste stiga upp tidigt igen! Suck! Jag skulle gilla mornar om dom började lite senare!! ;)

Nä nu ska jag hoppa in i duchen en snabbis och sen slänga mig i soffan och titta på TV en stund innan det är dags för sängen. Ska ju upp kl 5 imorgon. USCH! :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar