måndag 28 februari 2011

Träning, träning, träning

Idag började jag på marsutmaningens första vecka som ser ut såhär:
  • Prova en ny träningsform - det kan vara ett nytt gruppträningspass eller ett nytt sätt att träna på. Brukar du etc. promenera på löpbandet. Prova springa intervaller!
  • Börja varje morgon med 10 cykelcrunches, 10 armhävningar och 10 situps
  • Träna minst ett morgonpass - vill du gå en promenad? träna spinning 06.45? Go for it!
  • Skriv ner dina mål med träningen på papper eller i ett word-dokument väldigt konkret och detaljerande - Enligt studier är det 30% större chans att man genomför något man har skrivit ner.
  • Träna minst 2 grupp-/gym-/promenadpass

Jag började dagen med 10 cykelcrunches, 10 armhävningar och 10 situps, sen frukost och sedan gjorde jag ett träningspass med fokus på ben, armar och mage. Det var riktigt tufft! Ikväll ska jag dessutom till Xtravaganza på gruppträff och efter den ska jag som vanligt gymma! Tänkte dock bara träna axlar och rygg och sedan jogga (minst) 3 km på löpbandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar